HYVÄNTEKEVÄISYYS

HYVÄNTEKEVÄISYYS-TAPAHTUMAT BY TURUN BISNESSEURA

Turun Bisnesseura toteuttaa vuosittain hyväntekeväisyystapahtumia Turun talousalueella. Tapatumien tuotto ohjataan lyhentämättömänä perheiden pienimpien hyvinvointiin. Erityisesti sydäntämme lähellä ovat syrjäytymisvaarassa olevat lapset ja nuoret.

Olemme ylpeitä maaliskuussa 2019 järjestämästämme Vielä kerran Keni! -hyväntekeväisyystapahtumasta, jonka itseoikeutettuna tähtenä toimi pitkän uransa tuohon otteluun päättänyt TUTO-legenda Aki Keinänen. Tapahtuma keräsi kaukaloon liudan tähtiä jääkiekon ja viihteen huipulta sekä lehtereille väkeä Marli Areenan kauden yleisöennätyksen verran. Ja mikä parasta, tapahtuma tuotti yli 30 000 euron potin lasten ja nuorten hyväksi.

Teimme vuoden 2019 aikana lisäksi 10 914 euron lahjoituksen Kummit ry:n kautta korvamerkittynä TYKS:n uuden lastensairaalan viihtyvyyteen sekä 10 414 euron lahjoituksen Pietarinkadun Oilers ry:n kautta korvamerkittynä lasten ja nuorten urheilua edistävään toimintaan sekä useita pienempiä lahjoituksia Turun alueen nuorten hyväksi.

Näitä tarinoita tahdomme jatkossa olla kirjoittamassa lisää. Haluatko olla mukana tekemässä hyvää? Liity Turun Bisnesseuran kummiksi ja olet mukana toiminnassa.

VUOSITTAIN TOISTUVAT TAPAHTUMAT

Järjestämme vuosittain Kesätyö- ja Säkitys hyväntekeväisyyskampanjat. Lue lisää tapahtumista.

TILAA UUTISKIRJE

Liity mukaan ja pysyt mukana menossa!

TBS INSTAGRAM

TUNNETTA.LIIKETTÄ.VIIHDETTÄ.