TOIMINTA

BISNESSEURAN TOIMINTA

Turun Bisnesseura on Turun talousalueella toimiva verkosto ja hyväntekeväisyysjärjestö. Isännöimme vuodessa lähes 100 erilaista tapahtumaa. Tapahtumamme ovat aidosti viihdyttäviä ja mukaansatempaavia. Turun Bisnesseuran toiminnassa on mukana tällä hetkellä 82 aktiivista yritystä ja yrityspäättäjää.

Uskomme siihen, että saattamalla samanhenkiset ihmiset viihtymään yhdessä niin syntyy uusia ajatuksia, ideoita ja bisnestä.

Yhdessä olemme vahvoja ja meidän velvollisuus on tukea apua tarvitsevia. Koko Bisnesseura toiminnan tuotto lahjoitetaan syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten hyväksi.

Lähde mukaan Turun Bisnesseuran toimintaan liittymällä kummiksi.

Bisnesseuran joukkueet

Turun Bisnesseuralla on tällä hetkellä 3 joukkuetta, jotka järjestävät jäsenilleen kymmeniä tapahtumia jäseniensä hyvinvointia ja verkostoitumista varten.

TILAA UUTISKIRJE

Liity mukaan ja pysyt mukana menossa!

TBS INSTAGRAM

TUNNETTA.LIIKETTÄ.VIIHDETTÄ.