Kesätyö, jolla ennaltaehkäiset nuorten syrjäytymistä

Päivämäärä 23.2.2022

Haluatko antaa nuorelle mahdollisuuden
ensimmäiseen kesätyöhön?

Ensimmäisen kesätyöpaikan merkitys on nuoren työelämän alkuvaiheessa äärettömän tärkeä ja Turun Bisnesseura yhdessä Worker Varsinais Suomen kanssa haluaa tarjota yrityksellesi riskittömän mahdollisuuden työllistää yksi tai useampi syrjäytymisvaarassa oleva nuori.

Työjakson vähimmäispituus on viikko ja viikon aikana työtunteja kertyy 20 tuntia. Työn on tapahduttava toimistoaikana klo 8:00 – 16:00. Jakson hinta yrityksellesi on 260 €. Nuori on työsuhteessa Worker Varsinais-Suomeen.

Toteutus

Projekti toteutetaan yhteistyössä Icehearts Turun ja Turun kaupungin lastensuojelun kanssa jotka varmistavat, että kesätyökokemukset menevät nuorille joiden olisi niitä muuten haastava hankkia. Worker Varsinais-Suomi on tehnyt kaikkien projektiin osallistuvien nuorien kanssa CV:n, joiden pohjalta yrityksiin valitaan sopivin työntekijä.

Lisätietoja antaa

Juha Juntikka