”KAIKKIEN AIKOJEN KESÄPÄIVÄ LA 27.5 12:00”

BISNES OLYMPIALAISET 27.5.2023

Tervetuloa mukaan seuraamaan ”Bisnes olympialaisia”. Luvassa tunnetta, liikettä ja viihdettä, kun Turun Bisnesseura Ry isännöi yritysten Olympialaisia. Tapahtuman tuotto lahjoitetaan lapsille ja nuorille. Kyseessä on koko perheen hyvän mielen tapahtuma.

• R.V. Group Areena, Kaarina
  • Lauantai 27.5.2023 klo 12:00- 15:00
  • Tapahtumaan on vapaa pääsy
  • Ohjelmaa koko perhjeelle

BISNES OLYMPIALAISET

Bisnes Olympialaisissa talousalueen yritykset kilpailevat eri urheilulajien merkeissä talousalueen herruudesta. Nyt ei mitata liikevaihtoa, tulosta tai tasetta. Nyt ratkaisee tulostaulu.

Jokainen yritys saa pisteitä eri lajeista. Parhaimmat pisteet saat osallistumalla mahdollisiman moneen lajiin. Voit halutessasi hyödyntää omia verkostoja parhaan mahdollisen tuloksen saamiseksi. Edellytämme rehtiä peliä ja hyvää liikemiestapaa. ”Rahalla saa ja hevosella pääsee”. Helpoiten ilmoitat yrityksesi mukaan suoraan Whatsappilla Turun Bisnesseura Ry:n toiminnanjohtalle.
Hannu Karell 040 9632 153

Olympilaisissa urheilulajeina ovat

• 100m juoksu
  • 400m juoksu
  • pituushyppy
  • kuulantyöntö

Perheen pienimmille luvassa omaa ohjelmaa. Rakennamme alueelle ”Lastenmaailman missä ohjattua toimintaa, säbätutka, frisbeegolfia, keppihevostet Toto, ilmapalloja ja paljon muuta. Tervetuloa viettämäään kaikkien aikojen kesäpäivää Kaarinaan!

YRITYKSILLE

Jokainen yritys saa pisteitä eri lajista. Parhaimmat pisteet saat osallistumalla mahdollisiman moneen lajiin. Voit halutessasi hyödyntää omia verkostoja parhaan mahdollisen tuloksen saamiseksi. Edellytämme rehtiä peliä ja hyvää liikemiestapaa. ”Rahalla saa ja hevosella pääsee”. Helpoiten ilmoitat yrityksesi mukaan suoraan Whatsappilla Turun Bisnesseura Ry:n toiminnanjohtalle.
Hannu Karell 040 9632 153

Voit olla osana tapahtumaa pistämällä niin sanotusti kättä taskuun. Yhteistyökumppanuudet on
100€ – 100 000€ + painokulut. Tapahtuman tuotto ohjataan suoraan talousalueen lapsille ja nuorille.

Mahdollisuus ostaa myös VIP-lippupaketteja. Miksi katsoa Bisnes Olymipialaisia tavallisessa katsomossa, kun voit arvostella suoritteita yhdessä muiden Vippien kanssa ja leipoa samalla bisnestä. Tarjolla syötävää ja juotavaa.

• 2 VIP-Lippua 150€ + alv
  • 4 VIP-Lippua 300€ + alv

OHJELMAA KOKO PERHEELLE

Bisnes Olympialaisten ohella olemme huomioineet erityisesti myös perheen pienimmät. Toteutamme Kaarinan stadionille ”Lasten maailman” missä on ohjattua liikunnallista ohjelmaa lapsille ja nuorille. Luvassa liikunnallisten aktiviteettien lisäksi, keppihevosten sm-kisat, säbätutka ja ilmapalloja.

Alueelta on mahdollista ostaa myös syötävävää ja juotavaa.

MEDIALLE

Lataa tapahtuman juliste (this need to be button where can add url )

Lataa esite yritytksille (this need to be button where can add url)

Linkki Facebook tapahtumaan(this need to be button where can add url)

TILAA UUTISKIRJE

Liity mukaan ja pysyt mukana menossa!

TBS INSTAGRAM

TUNNETTA.LIIKETTÄ.VIIHDETTÄ.